Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2010

Παρνασσός, Κυριακάτικη βόλτα

510 χιλιόμετρα, μια όμορφη βόλτα στην κεντρική Ελλάδα με καλή παρέα αλλά και αρκετό κρύο.

Ήλιος "με δόντια" και θερμοκρασία κάτω του μηδενός στα ψηλά, αλλά όταν παίρνεις τα βουνά αυτά είναι λεπτομέρειες!

Ραντεβού με την εκλεκτή παρέα στην Γραβιά λίαν πρωί.  Τα παιδιά κατέβηκαν από Τρίκαλα - Καρδίτσα και εγώ ανέβηκα από Αθήνα μέσω Αμφίκλειας.

Από εκεί, άνοδος στα χιονοδρομικά, λίγες μόλις μέρες πριν πέσουν τα πρώτα χιόνια.

Κατόπιν, κατηφορίσαμε προς Ιτέα μέσω Δελφών και επιστροφή από Δεσφίνα - Λειβαδειά.

Μια βόλτα - οξυγόνο, αντίδοτο στην αποστειρωμένη καθημερινότητα της πόλης.

...on the rocks!


"...άντε να βγάλουμε καμια φωτογραφία"






Γιάννης & Βαγγέλης, οι συνοδοιπόροι


...περιμένοντας τα πρώτα χιόνια



Η Africa του Γιάννη... στην πρώτη της εκδρομή εκτός έδρας :p



Κατηφορίζοντας την πίστα "1. Αφροδίτη" στα Κελάρια.
Τί με ski, τι με snowboard, τι με 2 ρόδες!






Δεξιά ή αριστερά; Τι σημασία έχει...


"Ναι, σου λέω... δεν έχω μαζί μου διαβατήριο, δε θ'αργήσω"


"say... τζίζζζζζζ...!!!"


"...τελειώνετε ρε με τις φωτογραφίες, θα οδηγήσουμε καθόλου σήμερα;"


Γιάννης


Βαγγέλης


Ο κάμπος της Ιτέας


Panning attempt no1 (η αφεντιά μου δια χειρός Βαγγέλη)


Panning attempt no2  -  Γιάννης


Panning attempt no3  -  Βαγγέλης


...δίψα


Η Ιτέα από το δρόμο προς Δεσφίνα


Ο Κορινθιακός με το τελευταίο φώς της ημέρας


Texan style moto-decoration :-)


...ωραία περάσαμε, άντε και στην επόμενη!


1 σχόλιο:

  1. Φοβερή διαδρομή... είναι και ο τόπος καταγωγής μου απο εκεί (Ιτέα) και τα έχω γυρίσει τα περισσότερα. Keep Riding...

    Captain S.
    www.shipofools.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή